Wij helpen je graag!

Veelgestelde vragen

Hoeveel producten moet ik minimaal bestellen?
Er geldt geen minimaal aantal producten. Wél vragen we je om op een eerlijke manier gebruik te maken van onze groene boodschappenservice.
Wat zijn de kosten voor het thuisbezorgen van mijn bestelling?
De bezorgkosten bedragen 5 euro.
Hoe wordt mijn bestelling verpakt en vervoerd?
Jouw bestelling wordt door onze medewerkers verpakt in statiegeld kratten (5 euro) en diepvriestassen (1 euro). Deze worden vervolgens door onze collega's van GroenBezorgen met de fiets bij je thuisbezorgd.
Hoe kan ik een bezorgmoment inplannen?
Wanneer je inlogt op jouw account kun je zien welke dagen en tijdvakken er beschikbaar zijn. Nadat je jouw boodschappenlijstje compleet hebt gemaakt, kun je een gewenste bezorgronde kiezen. We werken dagelijks met 2 rondes: 13.00 tot 15.00 uur en 18.00 tot 20.00 uur. Het is helaas niet mogelijk om een exacte bezorgtijd aan te geven.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Je kunt jouw bestelling annuleren tót 4 uur voor aanvang van de door jou gekozen bezorgronde. Wijzigen is helaas niet mogelijk. Wanneer je iets wilt wijzigen, kun je jouw bestelling annuleren en vervolgens een nieuwe toevoegen. Jouw boodschappenlijstjes worden bewaard, dus je hoeft niet helemaal opnieuw te beginnen.
Is het mogelijk om lege PET-flessen en bierkratten in te leveren bij de bezorger?
Het is helaas (nog) niet mogelijk om lege PET-flessen en bierkratten in te leveren. Wél kun je lege statiegeld boodschappenkratten mee teruggeven aan onze bezorger. Vergeet niet om dit vooraf bij je bestelling aan te geven!
Kan ik ook spaar- en koopzegels sparen bij een online bestelling?
Dat is helaas (nog) niet mogelijk. Spaarzegels kun je, op vertoon van jouw bestelbon, wél bij de servicebalie in onze winkel ophalen.
Hoe kan ik mijn online bestelling betalen?
Je betaalt jouw bestelling op het moment dat de bezorger bij jou aan de deur staat. Let op! Betalen kan alleen met de PIN.
Mijn bestelling is niet compleet of ik heb een verkeerd product ontvangen, wat moet ik doen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Is jouw bestelling niet compleet, stuur ons dan een berichtje voorzien van jouw bestelnummer en het product dat ontbreekt. Dat kan via het contactformulier. Even bellen kan ook: 0413 267 837. Heb je een verkeerd product ontvangen? Kom er dan mee naar de servicebalie in onze winkel. We ruilen het graag kosteloos voor je om!
Bezorgt Jumbo de Laak komt thuis ook bij mij?
Vooralsnog bezorgen wij alleen in Uden zelf (postcodes 5401 t/m 5406), maar wie weet in de toekomst ook bij jou!

Niet gevonden wat je zocht?

Neem dan contact met ons op! Dit kan via het contactformulier of telefonisch via 0413 267 837.